Dział Badań KEREL pracuje zarówno na nasze wewnętrzne…
Wdrożenia
Mamy bogate doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu procesów biznesowych (sprzedaży i obsługi klienta), a także procesów pozyskiwania klientów.
Pomagamy przygotować i wdrożyć system motywacyjny oraz program lojalnościowy.
Wspólnie ze zleceniodawcą prowadzimy pełne procesy wdrożenia standardów komunikacji z rynkiem – wypracowujemy założenia, definiujemy kluczowe punkty i powiązania z innymi procesami w organizacji, tworzymy podręczniki, oraz weryfikujemy poziom spełnienia wdrożonych zasad.
Doświadczenie w pracy z klientami pokazuje, że ambitne cele wymagają zmian w przedsiębiorstwie. Zmiany dotyczyć mogą wielu obszarów, ale zawsze dotyczą ludzi.
Aby projekt wdrożeniowy przyniósł efekty, konieczne jest przekonanie całego zespołu.
W tym celu wspólnie z klientem przygotowujemy strategię wdrożenia i dobieramy odpowiednie narzędzia: warsztaty, szkolenia oraz coachingi indywidualne i zespołowe.